zondag 3 september 2017

Fijne verjaardag.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een verjaardagskaart die ik een tijdje terug heb gemaakt voor de verjaardag van mijn tante. Het stempeltje dat ik gebruikt heb is van wild rose studio en deze heb ik ingekleurd met de copics. Heb er deze keer kraft bij gebruikt om het niet weer helemaal roze te maken. Had het stempeltje eigenlijk ingekleurd voor bij De Egel met de monochroon challenge maar vond het toen toch weer niet goed dacht er zit toch nog veel wit in en heb er toen een andere stempel voor gebruikt...denk dat ik anders de bloem en de vlinder niet alle twee roze had gekleurd....maar toch vond ik het goed genoeg om er een kaartje mee te maken.


Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Cards und more #192 Anything goes
Crafty Creations #349 Anything goes
Crea Chicky's #13 Roze
2 Sisters on the blog #7 Bingo (vlinders ,parels,wit)
Crafting by designs # Anything goes
My Time to craft #353 Krafty

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

19 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Marja!
    Je hebt weer prachtige kleuren gebruikt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat roze doet het heel mooi met kraft, vind ik. Het schattige stempeltje is mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja,
    Je hebt een keileuke kaart gemaakt, schattig stempeltje en hele mooie bloemen
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele lieve en mooie kaart Marja. Leuk om als tegenhanger van het roze ook wat bruin te gebruiken. Geeft net iets meer pit aan de kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sweet card. Thanks for sharing it with us at Crafty Creations! Ciao, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet card. Thanks for sharing it with us at Crafty Creations! Ciao, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje en het plaatje is weer zo lief. Een heel mooi kaartje voor onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marja, ik vind het juist mooi staan dat de bloem en de vlinder beiden roze zijn. Staat heel mooi bij het designpapier! Het is een super schattig kaartje geworden.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Marja. Het hekje heb je leuk gebruikt zo, ik gebruik hem te weinig en denk er niet aan om hem zo te gebruiken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.

      Verwijderen
  10. Het is een supermooie kaart!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi met het kraft en een lief muisje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart,Marja Wat een schattig muisje en weer zo mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve kaart heb je ervan gemaakt , dank je wel dat je mee doet met onze #challenge 13 van Creachicky's. Groetjes DT member Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, Marja.
    Super leuk dat je meedoet met onze challenge bij Crea Chicky's.

    Groetjes Ans DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje !
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ooooh wat een lief konijntje!
    en wat leuk dat je met onze challenge mee doet.
    creatieve groetjes,
    Ilona Keller Dt Coördinator Crea Chicky's

    BeantwoordenVerwijderen