woensdag 14 december 2016

Reading Santa

Hoi allemaal,

Vorige maand heb ik gewonnen met mijn kaart bij Vilda Stamps Challenge en heb ik een leuke stempel gekregen....dus ben daar zondag mee aan de slag gegaan om er een kaart mee te maken.
Bladerde door mijn map met Dutch Doobadoo's en kwam daar de mal van het boek tegen....die vond ik vorig jaar zo leuk,maar telkens als ik hem maakte viel het resultaat tegen vond het helemaal niet op een boek lijken.....maar dacht ga het gewoon nog is proberen . Heb de mal overgetrokken en gewoon net als een kaart dubbel gevouwen daarna heb ik er een blz extra gemaakt de blz heb ik alleen in het midden vast geplakt zodat je de  blz kunt omslaan ook deze heb ik in het midden gevouwen voordat ik ze vastmaakte....begon al ergens op te lijken . Heb om het boek oud te laten lijken alles bewerkt met mijn distressor en bewerkt met vintage photo en hier en daar een scheur in de blz gemaakt de hoekjes wat omgekruld en ik heb een boek blijft netjes staan. Heb de traditonele kerstkleuren gebruikt en mijn stempel ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij,
Vilda stamps # Anything goes
The Sketcy Challenge #110 Christmas
Kleuren met potloden # Alles mag
Crea Chicky's #5 Kerst in traditionele kleuren
inky chicks #76 Christmas in traditonal colours
Crafty Calendar Challenge # Christmas time
Crafaddiction #12 alles mag in kerstsfeer

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

28 opmerkingen:

  1. Wow, mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig boekkaartje is het geworden Marja! Super leuk die stempel zo gecombineerd met het boek. Top gedaan.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo wat is deze prachtig geweerden!
    Maar goed dat je de mal nog eens geprobeerd hebt echt super mooi dit boek!
    Mooi ingekleurde stempel ook, boffen als je zoiets wint!
    Je kaart in de vorige post vind ik ook schitterend met die leuke kleine rode bloemetjes.
    Fijne kerst tijd
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig gelukt hoor en wat een leuke stempel! Dat is nog eens leuk winnen...
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Marja,
    ik vind de stempel echt super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi boek heb je gemaakt, Marja...past leuk bij de stempel.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie boek Marja !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Erg mooi gemaakt. Leuk ook zo met die lagen. Knap werk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit prachtig gemaakt Marja, mijn complimenten hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartmodelletje en schitterend met dit stempeltje (mooi gekleurd!!)
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je boek nu prachtig! Het ziet er geweldig uit met die leuke stempel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goed idee om er een extra bladzijde aan toe te voegen en de digi is echt zo leuk!
    En heel hartelijk bedankt voor je mooi verjaardagskaart. Heel leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat goed dat je toch maar weer met je "boek" aan de slag bent gegaan, hij is leuk geworden zeg! groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful christmas card. Thanks for joining us at the challenge of Inky Chicks. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze vind je toch zeker wel goed Marja. Ik vind het een ontzettend gaaf boek geworden, leuk zo oud gemaakt. Die leuke digi lijkt ervoor gemaakt en de omgekrulde bladzijden vind ik er een heel leuke uitstraling aan geven...helemaal leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een geweldig mooi boek heb je gemaakt! Prachtig papier en stempel heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OMG!!! What a amazing, cute, fab and awesome creation! And what sweet Image! Very nice done - your Card makes me smile Marja! Wonderful...

    Thanks for playing along with our current challenge at The Sketchy challenges and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* The Sketchy Challenges
    *DT* Die Sketchtanten
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Je hebt dat boek erg leuk bewerkt op deze manier,
    en die stempel is ook echt super ☺
    Hele mooie kaart !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou het is helemaal goed gekomen met de boekmal van DDBD die ik wel Marja. Super leuk hoor.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij kleuren emt Potloden. Succes!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our VILDA STAMPS challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige boekkaart heb je gemaakt!
    Super leuk dat je meedoet aan onze Challenge bij Crea Chicky's.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart! Leuk dat je mee doet bij de challenge van Kleuren met Potloden.
    Grtz Janette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. what for a stunning card you made... LOVE it Thanks for sharing by Vilda Challenge Blog :) Hugs Ute (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is just Gorgeous! Thank you for joining our Challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marja
    Wat een geweldig boek/kaart superleuk met al die bladzijdes en heel mooi oud gemaakt, en deze stempel hoort gewoon op deze kaart.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "Christmas” challenge over at The Sketchy Challenges & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dé oplossing.... een paar bladzijden toevoegen! Wat een idee Marja; geweldig! Je hebt ook een schattige stempel gebruikt en super mooi ingekleurd!
    Gezellig dat je weer meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen