zaterdag 17 december 2016

Gelukkig & een creatief nieuwjaar

`Hoi allemaal,

Ben al de hele dag lekker aan het freubelen ...net glitters op mijn bloemetjes gedaan moet even drogen ander wordt het een knoeiboel...dus maar even een blogberichtje schrijven,anders kan ik toch weer niet wachten dat het goed droog is haha.

Heb er is een keer een nieuwjaarskaart van gemaakt. Heb hiervoor een Tilda ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden en ook deze keer weer een dutch doobadoo gebruikt. Je kunt daar lekker zoveel op kwijt...had de cijfers netjes recht liggen om op te plakken maar toen stoote ik er tegen aan en lag het wat nonchalant op mijn papier en dat vond ik eigenlijk wel mooi dus de cijfers een beetje nonchalant opgeplakt...leuke tekst is van Noor verder heb ik de bloemetjes bewerkt met stickles . Dat is het leuke van kerstkaart die mogen glitteren.


Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Hobbyvision #56 Happy New Year
Winterwonderland # For someone special/Happy new year
Simply Magnolia  # Anything goes
Crafty Sentiments # Anything goes
Fab'n'Funky Challenge # Glitter ans Sparkle
crafting from the heart #140 Anything goes

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

12 opmerkingen:

  1. Lovely card with a beautiful image, thanks for sharing with us at Fab'n'Funky this week.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Marja,
    leuk met de grote cijfers en de tekstjes..
    groetjes,
    Ans
    en..bedankt voor je prachtige kaart, vandaag ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een originele kaart, Marja....mooi gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Marja, ook bij jou even kijken en ik zie dat je vandaag een kaartje hebt geplaatst. Leuk zijn die cijfers he, het papier is ook zo mooi. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, mooie lay out heb je er van gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty card but as you have no Translate button I cannot read your text. So I don't know if it is for Someone Special or New Year! Thanks for joining us at Winter Wonderland and hope you come back again. Carol S. DT

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Dat is weer een heel mooi kaartje,
    ja gaaf hè die ddbd, je kunt er alle kanten mee op.
    Gaaf gemaakt ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart Marja. En inderdaad wel leuk om die cijfers wat nonchalant neer te leggen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is ook een leukerd! Haha grappig hoe iets wordt door dus per ongeluk te stoten.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fabulous New Year card, sweet image, beautiful colours and design. Thanks for joining us at Fab N funky this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen