donderdag 8 december 2016

Best Wishes

Hoi allemaal,

Vandaag weer een kerstkaart,dit keer heb ik een stempel ingekleurd van Nellie Snellen.
Voor de kaart heb ik een sketch gebruikt van Die Sketch Tanten . De ronde mal en 4 kant met de stiksteekjes zijn van MD ,bloemetjes zijn van een froral punh en de takjes zijn van Joy. De bloemetjes en de randen van de muts heb ik bewerkt met stickles.

Gisteren bracht de post het eerste kerstkaartje van dit jaar al weer ....ik moet ze nog gaan schrijven. Daar zal ik de komende week is een keertje tijd voor maken....kaartjes maken vind ik leuk maar de kerstkaarten schrijven vind ik toch altijd een hele klus. Ligt de hele tafel vol met kaartjes en dan bedenk ik me echt wie welke kaart het leukst zal vinden dus ben daar wel weer een tijdje zoet mee.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
52WTC # Week 49
Die Sketch Tanten #26 Sketch
Pearly Sparkles Challenge #10 Merry Christmas
Addicted-to-stamps #137 Christmas
My Time To Craft #335 Christmas animals
Crafty Friends Challenge #46 Christmas
Stempelsonne Challenge # 179 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

23 opmerkingen:

  1. Een schattig kaartje Marja. Ik stel het schrijven van de kaarten ook altijd uit, net wat je zegt een hele klus....
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kerstkaartje Marja...een leuke sketch heb je gebruikt.
    bedankt dat je meedoet bij 52 WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje met een schattig en mooi ingekleurd plaatje, Marja!
    Ik herken dit, ik stel het schrijven van de kaarten ook altijd uit...maken is veeeeel leuker!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke afbeelding !
    Ziet er weer top uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje Marja. Erg lief afdrukje. Heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kerstkaart heb je nog gemaakt. Leuke digi en mooi gekleurd. Ik schrijf mijn kaarten niet maar maak stikkers met de pc. Heel gemakkelijk en snel klaar!! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig. Ik zag hem al voorbij komen vanmorgen. Ondanks dat ik druppels in mijn ogen heb gehad, kan ik toch zien dat de kaart heel mooi is.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ganz toll gemacht. Danke für die Teilnahme bei den Sketch-Tanten und der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een erg mooie kerstkaart,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooie lieve kaart, had die schets ook uitgeprint...
    Ik ben volgende week met vakantie, ideaal om aan de schrijfklus te starten... Maak ook liever kaartjes dan het schrijven...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marja,
    ja, dat heb ik ook,welke kaart is voor wie, ik maak kleine briefjes met namen, die stop ik dan in de envelop..tot ik weet hoe ik het zal doen..
    Je kaartje is weer heel erg mooi geworden, leuke stansen heb je gebruikt en een mooie stempel,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Marja! Ik moet mijn kerstkaartjes ook nog schrijven hoor, zal morgenavond worden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tolle Karte, vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonne.

    LG, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kerstkaart Marja en wat een lief afdrukje is dat. Mooi ingekleurd ook. Hier viel ook al de eerste kaart binnen en al 4 appjes (daar vind ik dus niets aan :(). Leuk om te lezen dat jij ook kijkt welke kaart voor wie het leukst is, dat doe ik ook altijd hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Marja....en kaartjes schrijven....dat is e=inderdaad een hele klus! Je moet bij elke kaart de goede envelop zoeken en kijken wat je aan wie stuurt....maar we komen er vast wel uit!
    Groetjes en succes met schrijven!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige kerstkaart met een hele leuke stempel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very cute Image. Pretty colours and background papers.

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* The Sketchy Challenges
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie kaart Marja! Ik ben nog bezig met de laatste kaarten maken en moet ze ook nog schrijven.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a darling little make, fabulous... Thank you so much for joining us at Pearly Sparkles. Traci DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie kerstkaart met een van mijn favoriete kerst stempels. Ik probeer ook altijd een passend kaart voor iedereen te vinden dus het schijven duurt bij mij ook altijd lang. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wonderful card.
    Thank you for joining us at the Sketch Tanten.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is perfection! Thanks so much for sharing with us in the Crafty Friends "Merry Christmas" challenge!
    Hugs,
    Leslie, Crafty Friends DT
    Love To Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A very pretty festive card. Thanks for playing along with us at MTTC. Caz DT.

    BeantwoordenVerwijderen